Chat with us, powered by LiveChat
FAQ
OGÓLNE INFORMACJE
CityFit to ogólnopolska sieć klubów fitness otwartych 24/7 przez 365 dni w roku. Stawiamy na najwyższą jakość: sprzęt klasy premium, klimatyzowane przestrzenie, darmowe Wi-Fi i filtrowaną wodę. Do tego super atmosfera i pomocna ekipa, która zawsze jest gotowa wesprzeć Cię na treningu!
Kluby CityFit Blue to kluby franczyzowe. Zazwyczaj mniejsze, ale wciąż oferują wysokiej jakości sprzęt i profesjonalną obsługę. W przeciwieństwie do standardowych klubów CityFit, w CityFit Blue mamy recepcję, gdzie możesz uzyskać ważne dla Ciebie informacje, zapłacić gotówką załatwić formalności. Kluby te nie są całodobowe. Godziny otwarcia CityFit Blue to: 6:00 - 23:00 (pon. – pt.) i 8:00 - 20:00 (weekendy).
Świetnie! :) Wskakuj tutaj: https://cityfit.pl/nasze-kluby/ – znajdziesz tu wszystko, co warto wiedzieć! Zobacz, jak wygląda klub, poznaj trenerów, sprawdź dostępne strefy i przejdź się na wirtualny spacer. To najlepszy sposób, żeby poczuć klimat CityFit jeszcze przed pierwszą wizytą!
Mamy coś dla każdego! Zajęcia grupowe podzieliliśmy na kategorie tak, abyś łatwo dopasował(a) je do swoich celów treningowych. Cardio, siła, taniec, relaks? Wybierz to, co lubisz i zapisz się w grafiku. Pełną listę zajęć, opisy oraz grafik dla Twojego klubu znajdziesz tutaj: https://cityfit.pl/zajecia-grupowe/
Informacje o trenerach i oferowanych przez nich usługach znajdziesz na stronie https://trenerzy.cityfit.pl. Z ich pomocą na pewno treningi będą efektywniejsze!
Pewnie! Mamy coś specjalnie dla Ciebie - zajęcia IntroFit, które pozwolą Ci postawić pierwsze kroki w klubie, poznać sprzęt i zrobić swój pierwszy trening. To wszystko pod okiem Gym Asystentów, na podstawie specjalnie przygotowanych planów treningowych. Takie rozwiązanie sprawi, że od razu poczujesz się pewniej. Trzymaj link! https://cityfit.pl/introfit/
PIERWSZE KROKI
Możesz kupić karnet na dwa sposoby: • online: kliknij przycisk „Kup karnet” na górnym pasku strony, a następnie wybierz miasto, klub i interesujący Cię karnet • na miejscu: skorzystaj z kiosku znajdującego się w lobby klubu CityFit lub w recepcji klubu CityFit Blue. Oba procesy są bardzo podobne i pozwolą Ci szybko zostać klubowiczem CityFit!
Mamy kilka rodzajów karnetów i wejściówek:
1. Karnety miesięczne:
  • elastyczny – karnet na czas nieokreślony, płatny co miesiąc, z miesięcznym okresem wypowiedzenia,
  • na 6 miesięcy – płatny co miesiąc lub jednorazowo z góry,
  • na 12 miesięcy – płatny z góry,
2. Wejściówki:
  • Wejście 24h – płatne z góry,
  • Wejście 72h – płatne z góry.
Wszystkie karnety i wejściówki dają pełny dostęp do klubu, jego stref treningowych, zajęć grupowych i nie mają limitu liczby wejść. Dodatkowo, datę startu zarówno karnetu jak i wejściówki możesz ustawić nawet na 3 miesiące do przodu licząc od daty zakupu.
To zależy od Ciebie! W CityFit masz wybór:
  • karnet elastyczny – odnawia się co miesiąc i możesz go anulować w dowolnym momencie, bez długoterminowych zobowiązań (pamiętaj jedynie o miesięcznym okresie wypowiedzenia),
  • karnet na 6 lub 12 miesięcy – to opcja dla tych, którzy wolą zaplanować swoją aktywność na dłużej. W zamian za zobowiązanie na pół roku lub rok, cena jest bardziej korzystna.
Wybierz opcję, która najlepiej pasuje do Twojego stylu życia!
Tak! Współpracujemy z Medicover Sport, Multisport, PZU Sport oraz Fit Profit, a klienci posiadający odpowiednie pakiety mogą korzystać z klubów CityFit. Honorujemy następujące pakiety:
  • Medicover Sport: FIT&more, FIT&more Prestige, goFIT, 60UP!, Silver Plus – pakiet socjalny, Energa
  • Multisport: Multisport Classic, MultiSport Plus, MultiSport Light, MultiActive, MultiSport Senior
  • PZU Sport: PZU Sport
  • Fit Profit: FitProfit
W CityFit płatność jest prosta i wygodna – wystarczy karta płatnicza, a system co miesiąc automatycznie będzie pobierał opłatę za karnet. Dzięki temu nie musisz pamiętać o przelewach, wszystko dzieje się samo i co ważne - bezpiecznie. Przy pierwszej płatności kartą system może dodatkowo pobrać 1 zł na preautoryzację (czyli sprawdzenie, czy karta działa prawidłowo) – spokojnie, ta kwota wróci na Twoje konto w ciągu 7 dni :). Nie obsługujemy płatności gotówką ani tradycyjnym przelewem, ale jeśli chcesz kupić wejściówkę 24h lub 72h, albo karnet na 12 miesięcy lub 6 miesięcy (płatny z góry) możesz zapłacić przez Przelewy24 – wtedy płacisz tylko raz. Wyjątkiem są kluby CityFit Blue, gdzie stacjonarnie możesz zapłacić gotówką za karnet elastyczny (z nieco wyższą ceną).
Jeśli masz problem z płatnością, warto skontaktować się z Bankiem i sprawdzić kilka rzeczy:
  • czy Twoja karta obsługuje płatności cykliczne,
  • czy masz odpowiednio wysokie limity dla transakcji cyklicznych,
  • czy masz włączone podwójne uwierzytelnienie 3-D Secure.
Czasem trzeba odczekać kilka godzin po zmianie limitów przez konsultanta lub w bankowości elektronicznej, aby móc ponownie wykonać transakcję.
Przede wszystkim jest to dostęp do klubu 24/7 przez cały rok, również w święta! To wygodne rozwiązanie, które dopasuje się do Twojego planu dnia, a nie odwrotnie.
W cenie karnetu masz także:
  • sprzęt klasy premium – korzystasz z urządzeń TechnoGym i Matrix, które gwarantują komfort i efektywność treningu,
  • klimatyzowaną przestrzeń – niezależnie od pory roku, ćwiczysz w optymalnych warunkach,
  • bezpłatne Wi-Fi – bo wiemy, że dobra playlista lub podcast na słuchawkach robią różnicę :),
  • przestronne szatnie i prysznice – w każdej lokalizacji znajdziesz wygodne kabiny prysznicowe,
  • nielimitowany dostęp do zajęć grupowych – pełną ofertę i grafik znajdziesz w aplikacji, w sekcji „Kalendarz”,
  • wodę filtrowaną z naszych źródełek – nie musisz kupować butelek, wystarczy bidon,
  • zajęcia dla początkujących – jeśli dopiero zaczynasz, zajrzyj na https://cityfit.pl/introfit/,
  • obszerną bazę wiedzy (przepisy, plany treningowe, kalkulatory i porady) – znajdziesz ją w aplikacji, w sekcji „Wiedza.
Pamiętaj, że kluby CityFit Blue mają inne godziny otwarcia – od poniedziałku do piątku działają w godzinach 6:00-23:00, a w weekendy od 8:00 do 20:00. W każdej chwili możesz też zajrzeć na zaczynam.cityfit.pl – mamy tam dla Ciebie wszystko, co warto wiedzieć, zanim wpadniesz do nas po raz pierwszy :).
Łatwo i nowocześnie – bez kart ani kluczy :). Do CityFit wchodzisz przez portale wejściowe, które otwierają się za pośrednictwem QR kodu. Jak to działa?
  1. Pobierz aplikację CityFit z App Store lub Google Play.
  2. Zaloguj się na swoje konto.
  3. Będąc na stronie głównej aplikacji, kliknij różowy przycisk z QR kodem w prawym dolnym rogu.
  4. Przyłóż telefon do czytnika przy bramce wejściowej.
To wszystko! Zapraszamy :)
Wejście do klubu za pomocą odcisku palca mają wyłącznie klubowicze, którzy zakupili karnet do końca grudnia 2019 roku i wciąż utrzymują aktywny karnet. Klubowicze, którzy zakupili karnet od stycznia 2020 roku, mogą wejść do klubu wyłącznie poprzez kod QR, który generuje się w aplikacji CityFit.
Podstawowe wyposażenie klubowicza to:
  1. ręcznik – może być mały. Kładź go na maszynie treningowej, by chronić tapicerkę od potu. W ten sposób dbasz o swoją higienę i żywotność sprzętu,
  2. kłódka – do szafki w szatni. Średnica zapięcia kłódki, która pasuje do naszych szafek wynosi od 5,5 do 8 mm,
  3. strój sportowy oraz obuwie, które zmieniasz po przyjściu do klubu,
  4. bidon na wodę – napełnisz go w naszych darmowych źródełkach z wodą filtrowaną, możesz z nich korzystać bez limitu.
Ręcznik i kłódkę możesz kupić w automatach na terenie klubu. A wszystkie podstawowe informacje, które warto znać, zanim do nas wpadniesz, znajdziesz na zaczynam.cityfit.pl.
Tak! W klubach CityFit mogą ćwiczyć także osoby niepełnoletnie – od piętnastu lat wzwyż (rocznikowo – a więc ważny jest dla nas Twój rok urodzenia, a nie konkretna data).
Co trzeba zrobić?
  • Podczas rejestracji konta podaj swój numer PESEL – system automatycznie pokaże Ci oświadczenie dla rodzica lub opiekuna prawnego.
  • Poproś o podpis i przynieś wypełniony dokument do klubu w godzinach pracy obsługi: -kluby CityFit: pon. – pt.: 6:00 – 22:00, sb. – nd.: 8:00 – 20:00, -kluby CityFit Blue: pon. – pt.: 6:00 – 23:00, sb. – nd.: 8:00 – 20:00)
  • Manager Klubu aktywuje na Twoim koncie możliwość zakupu karnetu – ma na to maksymalnie 48h, ale zazwyczaj dzieje się to dużo szybciej.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zajrzyj na cityfit.pl/siemanko/
INFORMACJE O KLUBIE
CityFit: 24/7, 365 dni w roku. Słowem, kluby CityFit są otwarte non stop. Łatwiej powiedzieć, kiedy nie są – zazwyczaj wtedy, gdy odświeżamy przestrzeń, aby zachować wysoką jakość usług. Jest to zwykle jeden weekend w roku i nie zawsze wymaga całkowitego zamknięcia klubu.
CityFit Blue: działa codziennie, również w święta, ale w określonych godzinach:
  • poniedziałek – piątek: 6:00–23:00
  • weekendy: 8:00–20:00
Każdy klub ma kilka, a czasem nawet kilkanaście stref treningowych – wszystko zależy od lokalizacji. Wszystkie strefy są oznaczone kolorami i nazwami, a ich rozmieszczenie znajdziesz na specjalnych mapach przy wejściu. Najczęściej spotkasz:
  • strefę cardio,
  • strefę wolnych ciężarów,
  • strefę treningu funkcjonalnego,
  • strefę warm up/cool down,
  • strefę relaksu,
  • strefę cross functional.
Nie wiesz, gdzie iść? Poproś o pomoc naszych Gym Asystentów – chętnie wszystko pokażą.
Nie wszystkie kluby mają własny, darmowy parking, ale większość znajduje się blisko centrów handlowych lub komunikacji miejskiej – tak, żebyś bez problemu dotarł(a) na trening. W wielu lokalizacjach możesz zwalidować bilet parkingowy na miejscu i dzięki temu zaparkować za darmo nawet przez 2 lub 3 godziny. Informacje o dostępnych miejscach parkingowych znajdziesz na stronie konkretnego klubu: cityfit.pl/nasze-kluby/.
Do klubu CityFit wejdziesz zawsze – wystarczy kod QR z aplikacji CityFit. Kluby są dostępne również w święta i poza godzinami pracy obsługi, więc możesz trenować wtedy, kiedy Ci pasuje. CityFit działa całodobowo, a wejście i wyjście odbywa się przez samoobsługowe portale.
Wyjątek stanowią posiadacze kart MultiSport i FitProfit. Jeśli masz taką kartę, przy wejściu do klubu nasza obsługa zeskanuje Twoją kartę i poprosi o okazanie dowodu tożsamości (względy formalne). Oznacza to, że wejść do klubu możesz w godzinach pracy personelu. Ale wyjść możesz już samodzielnie o dowolnej porze.
  • Godziny pracy obsługi w klubach CityFit to: 6:00 - 22:00 (pon. – pt.) i 8:00 - 20:00 (weekendy).
  • Do klubu CityFit Blue wejdziesz w godzinach pracy obsługi, tj.: 6:00 - 23:00 (pon. – pt.) i 8:00 - 20:00 (weekendy).
Mamy naprawdę duży wybór sprzętu – w każdej strefie znajdziesz coś innego, m. in.:
  • w strefie cardio: bieżnie, orbitreki, rowery, crossovery
  • w strefie funkcjonalnej: kettlebelle, piłki lekarskie, hantle
  • w strefie wolnych ciężarów: ławki, sztangi, bramy, suwnice
Sprzęt liczymy w setkach sztuk. Jeśli chcesz zobaczyć dokładnie, co znajduje się w Twoim klubie – zajrzyj na cityfit.pl/nasze-kluby/ albo po prostu przyjdź – chętnie Ci wszystko pokażemy.
Skupiamy się przede wszystkim na oferowaniu wysokiej jakości przestrzeni do treningów oraz korzystnych cenach karnetów. Nie planujemy otwierać przy naszych klubach basenów czy saun.
Tak, każdy klub ma szatnie z setkami szafek (zamykanych na kłódki) oraz zamykane kabiny prysznicowe – co najmniej kilka w każdej lokalizacji.
W klubach CityFit Blue działa recepcja, w której załatwisz wszystkie formalności – kupisz karnet, ręcznik, wodę, przekąski, kłódkę czy inne akcesoria potrzebne na trening. W standardowych klubach CityFit nie ma recepcji, ale wszystko, czego możesz potrzebować, znajdziesz w maszynach vendingowych, czyli specjalnych automatach rozmieszczonych na terenie klubu. Kupisz tam m.in.:
  • wodę,
  • napoje izotoniczne,
  • batony proteinowe,
  • kłódki,
  • ręczniki.
Płatność odbywa się wygodnie – kartą, a oferta w automatach stale się powiększa, np. o shake’i białkowe, przedtreningówki czy inne produkty przydatne przed treningiem i po nim. Jeśli potrzebujesz pomocy, zawsze możesz liczyć na wsparcie Gym Asystenta.
ZARZĄDZANIE CZŁONKOSTWEM I UMOWĄ
Jak najbardziej tak! Możesz skorzystać z opcji zamrożenia przy karnecie elastycznym i 6-miesięcznym. Wszystko załatwisz wygodnie w Strefie Klienta, a warunki zamrożenia zależą od wybranej przez Ciebie oferty – szczegóły sprawdzisz w Regulaminie. W przypadku niektórych karnetów promocyjnych zamrożenie może być niedostępne – zawsze informujemy o tym podczas zakupu.
Możesz to zrobić w każdej chwili – wystarczy że klikniesz „Odmroź” w Strefie Klienta. Karnet aktywuje się natychmiast i możesz od razu wejść na trening. System automatycznie pobierze opłatę za nowy okres rozliczeniowy.
To zależy od rodzaju karnetu.
  • Karnet elastyczny ma miesięczny okres wypowiedzenia, który liczy się od końca bieżącego okresu rozliczeniowego. To znaczy, że jeśli złożysz wypowiedzenie w obecnym okresie rozliczeniowym, system naliczy Ci jeszcze jeden pełny miesiąc i dopiero zakończy karnet.
  • W przypadku karnetów na czas określony tj. 6- i 12-miesięcznych, rezygnację możesz złożyć najpóźniej w ostatnim miesiącu trwania umowy. Wówczas, karnet zakończy się wraz z końcem umowy. Jeśli nie złożysz rezygnacji, Twój karnet automatycznie przejdzie na czas nieokreślony, czyli zacznie działać jak karnet elastyczny. Będzie odnawiał się co miesiąc – możesz go wtedy wypowiedzieć z miesięcznym wyprzedzeniem, tak samo jak w przypadku karnetu elastycznego.
Nie – członkostwo przypisujemy do jednego klubowicza, dlatego nie ma możliwości przekazania karnetu i konta innej osobie.
Tak – jeśli Twoje członkostwo zostało zakończone (np. z powodu braku płatności lub rezygnacji), przy powrocie traktujemy Cię jak nowego klubowicza. To oznacza, że przy zakupie nowego karnetu opłata wpisowa obowiązuje ponownie.
To proste! Zrobisz to wygodnie w Strefie Klienta. Wybierz zakładkę „Karnety i dodatki”, a następnie „Lista karnetów”. W opisie karnetu, pod ceną znajdziesz suwak z opisem „Dostęp do wszystkich klubów”. Wystarczy go przesunąć :)
Jak to działa? Jeśli masz karnet opłacany co miesiąc (elastyczny lub 6-miesięczny), możesz włączać i wyłączać dostęp do wszystkich klubów w dowolnym momencie.
  • po włączeniu opłata naliczana jest proporcjonalnie za dni pozostałe do kolejnej płatności,
  • jeśli nie chcesz, żeby opcja odnowiła się automatycznie, pamiętaj, by samodzielnie ją wyłączyć przed kolejną płatnością – wtedy dostęp wygaśnie z końcem opłaconego okresu,
  • możesz ją aktywować i dezaktywować tyle razy, ile chcesz.
Jeśli masz karnet opłacony z góry (12-miesięczny lub 6-miesięczny), również możesz włączyć dostęp w dowolnym momencie – ale tylko raz na cały okres trwania karnetu.
  • opłata naliczana jest proporcjonalnie od dnia włączenia do końca umowy,
  • nie da się jej później wyłączyć – działa do końca aktywnego karnetu.
Opcja odnawia się automatycznie razem z karnetem, chyba że wcześniej ją wyłączysz.
OBSŁUGA KLIENTA
Zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie – zarówno w klubie, jak i zdalnie. Na miejscu pomogą Ci:
  • Gym Asystenci – są dostępni od poniedziałku do piątku w godz. 6:00–22:00, a w weekendy od 8:00 do 20:00,
  • Managerowie Klubów – od poniedziałku do piątku w godz. 7:00–22:00.
W klubach CityFit Blue obsługa jest obecna od poniedziałku do piątku w godz. 6:00–23:00, a w weekendy od 8:00 do 20:00
Jeśli nie możesz podjechać do klubu, odezwij się do Biura Obsługi Klienta:
  • od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00–20:00,
  • w piątek od 8:00 do 17:00.
Do wyboru masz: Możesz też napisać przez LiveChat na stronie cityfit.pl lub odezwać się do nas przez Messenger na naszym Fanpage’u na Facebooku. A jeśli dopiero zaczynasz, koniecznie zajrzyj na zaczynam.cityfit.pl – znajdziesz tam wszystkie najważniejsze informacje na start: jak wejść do klubu, co ze sobą zabrać i jak czuć się pewnie od pierwszej wizyty.
W lobby klubów znajdziesz specjalne skrzynki na wiadomości – możesz tam zostawić swoją opinię na papierze. Możesz też skontaktować się z nami mailowo: [email protected], albo skorzystać z formularza: cityfit.pl/kontakt/.
Gym Asystenci to osoby, które dbają o porządek w klubie, pomagają klubowiczom, czuwają nad poprawnym użytkowaniem sprzętu, przypominają o zasadach i… tworzą dobrą atmosferę! Możesz zgłosić się do Gym Asystenta m.in. gdy:
  • nie wiesz, jak korzystać z danego urządzenia,
  • masz pytania dotyczące stref treningowych,
  • potrzebujesz pomocy technicznej lub organizacyjnej w klubie,
  • chcesz zgłosić usterkę lub coś, co wymaga naszej interwencji,
  • po prostu nie wiesz, od czego zacząć i potrzebujesz wsparcia na starcie :).
Gym Asystenci zawsze chętnie Ci pomogą!
Trenerzy personalni zajmują się prowadzeniem indywidualnych treningów i wspierają rozwój Twojej formy – od celów sylwetkowych przez poprawę kondycji czy po prostu lepsze samopoczucie. Wspierają Cię wiedzą, doświadczeniem i motywacją. Jeśli chcesz trenować z planem i pod okiem specjalisty – to właśnie do nich warto się zgłosić. Gdzie ich znaleźć? Np. na stronie trenerzy.cityfit.pl – jest tu większość trenerów działających w naszych klubach.
Asystent klubowicza to specjalna zakładka w strefie klienta, która pomoże Ci w zarządzaniu członkostwem i podpowie jakie działania wykonać, jeśli chcesz np. zapłacić za karnet, wykupić nowy, zamrozić członkostwo lub z niego zrezygnować. Wystarczy wybrać rodzaj i tematykę oraz odpowiedzieć na proste pytania, które nakierują Cię na rozwiązanie.
TRENING PERSONALNY
Tak! W każdym klubie znajdziesz wykwalifikowanych trenerów, którzy pomogą Ci w treningu i diecie. Ich profile znajdziesz na trenerzy.cityfit.pl.
To proste! Większość trenerów działających w naszych klubach znajdziesz na stronie trenerzy.cityfit.pl.
Treningi rozliczasz bezpośrednio z trenerem – CityFit nie pośredniczy w płatnościach.
Nie jest to konieczne. Jeśli nie masz karnetu, możesz wejść do klubu na kartę Multisport, Medicover Sport, Fit Profit lub PZU Sport albo wykupić którąś z naszych wejściówek – na 24h lub 72h.
Nie, trenerzy prowadzą własną działalność. Umawianie treningów, zmiany terminów i płatności odbywają się bez pośrednictwa CityFit. Jeśli masz pytania dotyczące oferty, dostępności czy przebiegu treningu – śmiało kontaktuj się bezpośrednio z wybranym trenerem. Dane kontaktowe znajdziesz na trenerzy.cityfit.pl.
Tak! Często mają specjalne oferty – najlepiej skontaktować się z wybranym trenerem. Jego dane znajdziesz na trenerzy.cityfit.pl.
Cena zależy od trenera i klubu. CityFit nie ustala cenników ani nie uczestniczy w rozliczeniach.
Zdecydowanie tak! Trening personalny w CityFit to wygoda, komfort i świetne warunki do pracy nad formą – niezależnie od poziomu zaawansowania. Nasze kluby są nowoczesne i doskonale wyposażone – znajdziesz u nas sprzęt klasy premium, dużo przestrzeni i różnorodne strefy treningowe. Do dyspozycji trenerów i klubowiczów jest także oddzielny pokój do pomiarów, konsultacji i analizy składu ciała, dzięki czemu wszystko odbywa się w spokojnych i komfortowych warunkach. Dodatkowo, dzięki temu że CityFit działa 24/7, możesz umówić trening o dowolnej porze, dopasowując go do swojego planu dnia – bez ograniczeń. To idealne miejsce, żeby trenować mądrze, efektywnie i... po swojemu.
KARTA MULTISPORT & FITPROFIT
Wystarczy kilka prostych kroków:
  1. Załóż profil na stronie klubowicz.cityfit.pl – wybierz opcję „Zaloguj z Benefit”.
  2. Pobierz aplikację CityFit z App Store lub Google Play – będzie Ci potrzebna do wejścia.
  3. Udaj się do klubu z kartą i dokumentem tożsamości – od pon. do pt. w godz. 6:00–22:00 (CityFit Blue: do 23:00), a w weekendy w godz. 8:00–20:00.
  4. Pokaż kartę Gym Asystentowi, a następnie zeskanuj kod QR z aplikacji, aby wejść do klubu.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na zaczynam.cityfit.pl w sekcji „Jak zarejestrować pakiet sportowy?”.
Tak – aplikacja jest konieczna, aby wejść i wyjść z klubu przez samoobsługowe portale.
Na jednym. Jeśli zmienisz telefon lub stracisz dostęp do dotychczasowego urządzenia, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (tel. 22 113 93 00) lub poproś o pomoc Gym Asystenta – usuną powiązanie z poprzednim urządzeniem, byś mógł/mogła dodać nowe.
Jeśli Twój pakiet nie ma limitu wejść, możesz korzystać z klubu bez ograniczeń – wszystkie strefy, sprzęty i zajęcia grupowe są dla Ciebie dostępne. CityFit akceptuje:
  • karty MultiSport: PLUS, SENIOR, LIGHT, MULTIACTIVE, CLASSIC,
  • niebieską kartę FitProfit.
Zajrzyj też tutaj, żeby sprawdzić szczegóły: https://cityfit.pl/multisport
Możesz wylegitymować się prawem jazdy, kartą pobytu, kartą Polaka, legitymacją studencką, legitymacją szkolną, legitymacją służbową lub paszportem. Jeśli nie posiadasz żadnego z tych dokumentów, wstęp do klubu nie będzie możliwy.
Nie, dostęp z powyższymi kartami jest tylko dla osób pełnoletnich (osoby niepełnoletnie, które mają rocznikowo 15 lat, mogą korzystać z CityFit za zgodą rodzica na podstawie karnetu). Więcej informacji znajdziesz na: https://cityfit.pl/siemanko/
Oczywiście! Po aktywacji profilu i dodaniu karty, możesz zapisywać się na zajęcia przez aplikację CityFit w zakładce „Kalendarz”.
Nie, nic nie dopłacasz. Jeśli Twój pakiet sportowy obejmuje nasze kluby, trenujesz bez dodatkowych opłat. Wystarczy, że zarejestrujesz kartę w aplikacji i gotowe!
KARTA MEDICOVER SPORT & PZU SPORT
To proste – wystarczy kilka kroków: Jeśli dopiero zaczynasz, zarejestruj się w aplikacji CityFit, wybierając opcję „ZAREJESTRUJ PAKIET SPORTOWY”.
Możesz też zrobić to na stronie:
  • cityfit.pl/medicover-sport
  • cityfit.pl/pzu-sport
Jeśli masz już konto, wejdź do aplikacji CityFit, przejdź do zakładki PROFIL i wybierz ZAREJESTRUJ PAKIET SPORTOWY.
Najczęściej chodzi o niezgodność danych. Sprawdź, czy imię, nazwisko i numer telefonu w CityFit są dokładnie takie same, jak u operatora pakietu sportowego. Dane muszą się zgadzać co do literki – nawet mała literówka może blokować proces.
Z kartą Medicover Sport i PZU Sport, wejście do klubu jest bardzo proste! Wystarczy, że zalogujesz się do aplikacji CityFit i wygenerujesz kod QR, który zeskanujesz przy wejściu.
Tak, aplikacja jest konieczna do korzystania z klubu. To dzięki niej wejdziesz i wyjdziesz przez samoobsługowe portale.
Nie, dostęp z powyższymi kartami jest tylko dla osób pełnoletnich (osoby niepełnoletnie, które mają rocznikowo 15 lat, mogą korzystać z CityFit za zgodą rodzica na podstawie karnetu). Więcej informacji znajdziesz na: https://cityfit.pl/siemanko/
Na jednym. Jeśli zmienisz telefon lub stracisz dostęp do dotychczasowego urządzenia, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (tel. 22 113 93 00) lub poproś o pomoc Gym Asystenta – usuną powiązanie z poprzednim urządzeniem, byś mógł/mogła dodać nowe.
Jeśli Twój pakiet nie ma limitu wejść, możesz trenować w CityFit bez żadnych ograniczeń – wszystkie strefy, zajęcia grupowe i sprzęt są do Twojej dyspozycji. Pamiętaj, żeby upewnić się, że Twój pakiet jest honorowany. CityFit akceptuje te pakiety Medicover Sport:
  • Fit&More,
  • Fit&More Prestige,
  • GoFIT,
  • 60UP!,
  • Silver Plus – pakiet socjalny,
  • Energa.
Oczywiście! Po aktywacji profilu i dodaniu karty, możesz zapisywać się na zajęcia przez aplikację CityFit w zakładce „Kalendarz”.
Nie, nic nie dopłacasz. Jeśli Twój pakiet sportowy obejmuje nasze kluby, trenujesz bez dodatkowych opłat. Wystarczy, że zarejestrujesz kartę w aplikacji i gotowe!
ZAJĘCIA GRUPOWE
Pełny grafik znajdziesz tutaj: klubowicz.cityfit.pl/classes/clubs oraz w aplikacji, w sekcji KALENDARZ. Wybierz lokalizację swojego klubu, a pojawi się aktualna rozpiska zajęć.
Zapisy są możliwe tylko wtedy, gdy masz aktywny karnet. Jeśli Twoja umowa zaczyna się dopiero za kilka dni – zapisy będą niedostępne do momentu jej aktywacji.
Zajęcia zarezerwujesz: Zapisy otwierają się dokładnie 48 godzin przed rozpoczęciem zajęć.
Możesz wypisać się do 2 godzin przed rozpoczęciem zajęć, również przez aplikację – zakładka KALENDARZ. Dzięki temu inni klubowicze będą mieli szansę skorzystać z Twojego miejsca.
Jeśli w ciągu ostatnich 30 dni:
  • dwukrotnie zapisałeś/aś się i nie przyszedłeś/aś,
  • spóźniłeś/aś się, albo
  • opuściłeś/aś zajęcia przed czasem,
system automatycznie blokuje możliwość zapisu na 7 dni. Po tym czasie blokada zostanie zdjęta i wszystko wróci do normy.
Tak. Jeśli wybrane zajęcia są już pełne, możesz zapisać się na listę rezerwową – wystarczy kliknąć „Zapisz się na listę rezerwową”. Jeśli ktoś zrezygnuje, system automatycznie przeniesie Cię na listę główną, a Ty dostaniesz powiadomienie:
  • w aplikacji CityFit,
  • oraz na maila.
Dzięki temu nie musisz ciągle sprawdzać dostępności – po prostu czekasz na informację :).
Zdecydowanie tak! Zapisz się na INTROFIT – to zajęcia instruktażowe, które pomogą Ci postawić pierwsze kroki. Dowiesz się na nich m. in. jak poprawnie wykonywać ćwiczenia, i które ruchy angażują konkretne partie mięśniowe, Dodatkowo Gym Asystent oprowadzi Cię po klubie i opowie o jego strefach oraz zasadach. To świetny start – szczególnie jeśli dopiero zaczynasz! Na te zajęcia zapiszesz się jak na każde inne – w aplikacji, w sekcji KALENDARZ.
ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH
Spokojnie, takie rzeczy się zdarzają. Dane możesz zaktualizować w klubie. Wystarczy, że zgłosisz się do Managera lub Gym Asystenta i pokażesz dokument tożsamości – dane poprawimy na miejscu. Godziny pracy obsługi:
  • CityFit: pon. – pt.: 6:00 – 22:00, sob. – nd.: 8:00 – 20:00
  • CityFit Blue: pon. – pt.: 6:00 – 23:00, sob. – nd.: 8:00 – 20:00
W Strefie Klienta, w zakładce MOJE DANE, możesz samodzielnie zaktualizować:
  • adres e-mail,
  • dane do faktury.
Numer telefonu możesz zaktualizować: u Gym Asystenta lub Managera Klubu oraz przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 93 00.
Jeśli masz nowy telefon, a na poprzednim była zainstalowana aplikacja CityFit, możliwe, że potrzebna będzie zmiana przypisanego urządzenia. Wystarczy, że:
  • skontaktujesz się z Biurem Obsługi Klienta: 22 113 93 00, albo
  • poprosisz o pomoc Gym Asystenta w klubie.
Usuniemy dotychczasowe ID urządzenia, dzięki czemu bez problemu zalogujesz się na nowym sprzęcie.